Dieną pradėkime sveikai - 42 greitų ir maistingų pusryčių idėjos

AUTORIUS:
LaMaistas.lt, 2020-06-04
Sveiki pusryčiai
@Shutterstock

Pasimėgavę sočiais pusryčiais, galvos sukti apie maistą nereikės iki pietų, o ir sąžinė negrauš, jei pusryčiai bus maistingi! Vasara - puiki proga peržvelgti savo mitybą, todėl kviečiame pasisemti naujų idėjų ir įkvėpimų.

Čia į pagalbą skubame mes - atrinkome net 42 puikius LaMaistas.lt lobių skrynelėse ir projekto SkoniuBlogas.LaMaistas.lt dalyvių tinklaraščiuose esančius receptus ir dalinamės jais su Jumis, kad pusryčiai būtų greiti, skanūs ir maistingi!

 

Trinti kokteiliai - nuostabus pusryčių pasirinkimas! Galite ruošti sočius, saldžius ir labai maistingus. O skonis įtiks kiekvienam, nes gardinti galiti savo mėgstamais ingredientais! Išbandykite šį puikų receptą ir pasisemkite energijos visai dienai! Kokteiliui rinkitės mėgstamą augalinį pieną. Na, o jeigu neturi laiko kokteiliui iš anksto pasigaminti pudingo ar neturite spirgulinos miltelių - bus labai gardu ir be jų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ kitchenJulie

Minkštučiai, natūraliai saldūs, labai varškiniai ir tiesiog tobuli sotiems, maistingiems pusryčiams. Skoniu jie primena švelnius varškėtukus, bet mums patinka net labiau. Aguonos ir citrinos žievelė tinka idealiai, bet ir be šių priedų blyneliai bus puikūs.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Skanus, maistingas ir sveikuoliškas čija (šalavijo) sėklų pudingas. Geriausia, kad beveik nereikia įdėti pastangų - sumaišyti ir pastatyti į šaldytuvą pernakt, o ryte jau galima ragauti! Gardinti tinka ne tik recepte siūlomais, bet ir kitais mėgstamais vaisiais.

Receptą rasite čia.

Minkštutė, nuostabiai skani jogurtinė duonelė be kvietinių miltų. Ji išties labai gardi, puikiai tinka maistingiems pusryčių sumuštinukams su avokadais ar jų užtepėle, kiaušiniais, sūdyta lašiša ar mėgstama užtepėle. Puikiai tiks mityboje vengiantiems glitimo!

Receptą rasite čia.

Kiek kartų jau kepėte savo mėgstamiausius blynelius? Tikriausiai labai daug – tiek daug, kad galbūt nė nesuskaičiuotumėte! Siūlome trumpam pamiršti tuos nuostabius receptus ir išbandyti šį tą naujo. Rasite tris skirtingus pusryčių blynelių receptus. Visi jie be kvietinių miltų, be glitimo, be pieno produktų, o grikių blyneliai – dar ir veganiški (be kiaušinių ir kitų gyvulinės kilmės produktų). Ir tikrai neišsigąskite ingredientų stulpeliuose pamatę neįprastesnius miltų ar pieno produktų pavadinimus - visus juos tikrai rasite didesniuose prekybos centruose ar sveiko maisto parduotuvėlėse.

Receptą rasite čia.

Nuostabaus skonio kremas puikiai tiks ne tik pusryčiams, bet net ir greitai vakarienei. Užtruksite vos 5 minutes, prireiks vos 3 ingredientų ir galėsite mėgautis dieviško skonio mango kremu - maistingu ir fantastiškai gardžiu! Tiekite iš karto, kad kremas neapkarstų.

Receptą rasite čia.

Labai greitai paruošiami sumuštinukai maistingiems pusryčiams ar net pietums ar vakarienei. Sumuštiniai bus labai skanūs ne tik su lašiša (tinka rūkyta, sūdyta ar kepta), bet ir su silke!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Puikaus skonio kepta avžininė košė su bananais ir uogomis (tinka ir šaldytos), nesunku paruošti, o labai skanu ragauti tiek pusryčių, tiek pietų metu. Labai tinka tiekti su pienu, jogurtu ar tiesiog trintomis mėgstamomis uogomis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Video LaMaistas.lt redakcijos drauge su TV3

Jeigu manėte, kad kiaušinienė tinka tik pusryčiams, tkriausiai dar neragavote Šakšukos! Tirštame, kvapniame, greitai paruošiamame naminiame pomidorų padaže iškepti kiaušiniai – tikras skanėstas. Recepto autorė kviečia išbandyti klasikinį variantą, bet nebijoti ir eksperimentuoti ir patiekalą patobulinti mėgstamomis daržovėmis bei prieskoniais.

Receptą rasite čia.

Akimirksniu paruošiamas banano ir braškių kokteilis - labai skanus, natūraliai saldus ir maistingas. Kad pusryčiai būtų sotesni, kokteiliui vietoje vandens galite naudoti graikišką jogurtą.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Video LaMaistas.lt redakcijos drauge su TV3

Nostalgiškas ir labai paprastai pagaminamas skanėstas. Jeigu norite klasikinio, gaminkite su razinomis ir riešutų kepurėlės galite neruošti. O jeigu norite įdomiau, vietoje razinų naudokite džiovintus abrikosus, datules ar kitus mėgstamus džiovintus vaisius.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Chia sėklos, lietuviškai vadinamos ispaninių šalavijų sėklomis, jau keletą metų karaliauja pasaulio maisto tendencijų viršūnėse. Šios mažos sėklos yra tikras super maistas, turintis itin daug naudingųjų medžiagų. Vienas populiariausių chia sėklų receptų yra chia pudingas. Tai labai patogus patiekalas, nes pasiruošus iš vakaro, ryte šaldytuve mūsų jau laukia super maistingi pusryčiai.Šaldytuve sandariame indelyje puikiai laikosi iki 5 dienų, todėl galite vienu kartu pasigaminti jo daugiau ir subalansuotais pusryčiais džiaugtis beveik visą savaitę.

Receptą rasite čia.

Labai greita, labai skanu, net sunku patikėti, jog sveikuoliška. Nevirtą košę paruošti galima iš vakaro, o ryte tiesiog ištraukti iš šaldytuvo ir mėgautis! Galima ruošti ir uždarame indelyje ir neštis pusryčius su savimi į darbą. Kakavos galima ir nedėti, o vietoje kriaušių galima naudoti obuolius ar uogas.

Receptą rasite čia.

Sotūs, maistingi ir labai paprastai pagaminami brokolių, sūrio ir kiaušinių keksiukai. Skanūs ir karšti, ir atvėsę. Skoniu primena frittatą. Puikiai tinka pusryčiams ar kaip užkandis į pietų ar iškylos dėžutę. Jeigu norite gaivesnių keksiukų, dėkite perpus mažiau kiaušinių ir daugiau nevandeningų daržovių, pvz., prokolių, smidrų, stambiai tarkuotų morkų ar saldžiųjų bulvių, arba apkepintų vandeningesnių daržovių, pvz., svogūnų, paprikų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Puiki idėja sveikuoliškiems, greitiems ir labai gardiems pusryčiams! Sumuštiniai sotūs, tad neišalksite iki pietų. Rekomenduojame ruošti su juoda duona, o gardinti juos galite ne tik recepte siūlomais, bet jei norite sočiau, ir kitais priedais - virta ar kepta vištiena, konservuotu tunu, sūdyta ar rūkyta lašiša - skanumėlis!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Universalieji grikiai gali virsti ir labai gardžiais pusryčiais, ir pietumis, ir vakariene, O jei dar su daržovėmis ir be lukšto kiaušiniu - liežuvį galima praryti. Beje, grikių išsivirti galite ir iš anksto, nes išvirtus grikius šaldytuve galima dąsiai saugoti bent 3 - 4 dienas.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ kitchenJulie

Šis omletas nereikalauja daug pastangų, o kol keps orkaitėje, galėsite pasiruošti puodelį kavos ar arbatos. Omletas purus, lengvas, o špinatai jam suteikia nuostabaus skonio. Ruošti galima tiek su fermentiniu, tiek su fetos ar kietuoju sūriu, o jei sūrio neturite ar nemėgstate, jį šiame recepte tinka pakeisti varške. Beje, jei nespėsite papusryčiauti namuose, ši omletą galima pasiimti su savimi, nes labai skanus ir atvėsęs. 

Receptą rasite čia.

Šie keksiukai ne tik veganiški, bet ir be glitimo, iš sveikų produktų. Jie yra tikrai labai skanūs! Tai nėra tas purūs minkštučiai klasikiniai keksiukai, bet jie labai gardūs, o ir gana maistingi ir sotūs – puikiai tiks ne tik kaip desertas, bet ir kaip pusryčiai skubantiems arba priešpiečių užkandis.

Receptą rasite čia.

Vos keturių ingredientų varškėčiai be cukraus ir kvietinių miltų. Jeigu norite švelnesnio skonio varškėčių, galima naudoti ir kvietinius ar speltų miltus, taip pat galima ruošti su grikių ar avižiniais miltais. Labai skanu su graikišku jogurtu, uogiene, sirupu ar medumi.

Receptą rasite čia.

Labai soti ir skani kiaušinienė maistingiems pusryčiams! Kepti galima ir be lašišos, o jei nutarsite kepti su ja, tinka ir rūkyta, ir sūdyta, ir net ploni gabalėliai šviežios filė.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Rekomenduojame pasinaudoti šiuo puikiu granolos receptu sveikiems ir maistingiems pusryčiams. Galima naudoti ne vieną riešutų rūšį, o juos maišyti - gardinti ir lazdyno, ir graikiniai, ir žemės, ir kitais turimais bei mėgstamais riešutais. Puiku ir tai, kad jos galima pasiruošti iš anksto daugiau ir galėsite ramiai pusryčiauti rytais.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Video LaMaistas.lt redakcijos drauge su TV3

Nuostabiai kvapni avižinė košė tokia gardi ir tokios puikios tekstūros, kad jos nė nereikia saldinti net patiems tikriausiems smaližiams. Recepte košė ruošiama su persimonais ir jie priduoda puikaus natūralaus saldumo, tačiau dera ir kitokie mėgstami vaisiai, pvz., pusė didelio, gerai prinokusio banano ar sauja vynuogių. Skanaus!

Receptą rasite čia.

Šiems vafliukams nereikia papildomo cukraus - saldumo priduoda obuoliai ir razinos. Jie puikiai tinka tiek užkandžiams, tiek pusryčiams ar vaikams įdėti į pietų dėžutes.

Receptą rasite čia.

Labai gardi pusryčių idėja - žalioji šakšuka. Visiškai nesudėtinga pagaminti, o patiks visiems prie pusryčių stalo. Papildomai galima pagardinti fetos sūriu ir mėtos lapeliais.

Receptą rasite čia.

Greitai paruošiami ir labai skanūs sumuštiniai maistingiems pusryčiams. Kartais juos ruošiame ir lengviems pietums ar vakarienei. Jei norite švelnesnio skonio, garstyčių galima ir nedėti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Drėgna, puri, šviesi ir sveika duona iš kalafiorų. Jau nieko nebenustebinsi su picos padu iš kalafiorų, o vat duona – kai kas naujo ir neragauto. Skonis – įdomus ir tikrai geras. Ypatingai užtepus sviestuko. Tai bazinis receptas, drąsiai berkite į tešlą savo mėgstamus prieskonius, česnaką, smulkintas alyvuoges, smulkiai tarkuotą kietąjį sūrį ar žiupsnį fantazijos. Gaminimo procesas nesudėtingas, ypač kai reikia vos 5 ingredientų.

Receptą rasite čia.

Sveikuoliškas desertas - užkandis smaližiams, kuriam nereikia pridėtinio cukraus! Jaukuma kvepiantys moliūgo batonėliai, kuriuos galima laikyti šaldytuve arba šaldiklyje.

Receptą rasite čia.

Skani ir maistinga pusryčių (ir ne tik!) avižinė košė! Ji ruošiama su natūraliai saldžiais produktais, tad nereikės naudoti pridėtinio cukraus. Riešutų sviestą rinkitės mėgstamiausią, tiks tiek žemės, tiek migdolų, tiek kitokie.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ kitchenJulie

Jei negalite išsirinkti, ko norite pusryčiams - ar blynelių, ar keptų kiaušinių, siūlome išbandyti patiekalą, kuriame šie du skanėstasi susijungia. Skamba galbūt šiek tiek neįprastai, bet tikrai labai gardu.

Receptą rasite čia.

Tokie keksiukai yra puikiausi pusryčiai ir ilgam pasotina. Išsikepti juos galima iš vakaro bei prisigriebti į darbą, jeigu nespėjate papusryčiauti namuose, ar įdėti mažiesiems į mokyklą. Šis receptas yra bazinis ir skanus, koks yra, bet galima į pagarinti kokoso drožlėmis, uogomis, pieną galima keisti augaliniu. Kremas keksiukams nėra būtinas, bus labai skanu ir be jo. O jeigu kremą norite paruošti, bet neturite rikotos, ją galima pakeisti varške.

Receptą rasite čia.

Greitai paruošiama ir labai labai gardi užtepėlė. Tinka ir ant duonos tepti, ir su virtomis bulvėmis skanauti. Beje, užtepėlė ruošiama be majonezo, tad tai dar ir sveikesnė alternatyva daugeliui pažįstamiems pagardams!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Puikaus skonio, tirštas, gaivus, bet ir sotus bei maistingas tirštasis kokteilis, kuris puikiai tinka pusryčiams. Su kokoso pienu jis mums pats skaniausias, bet jeigu jo neturite ar nemėgstate, galite pakeisti natūraliu jogurtu (o jeigu rinksitės graikišką jogurtą, kokteilis bus dar sotesnis).

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Iš išvaizdos gali pasirodyti, kad tai - Benedikto kiaušiniai, bet neapsigaukite, nes tokio patiekalo tikriausiai dar nesate matę! Jei desertui mėgstate morengus, paruošimo technika Jums bus visai nesudėtinga, o jei ne - turėsite progą išbandyti. Tobulas skanėstas pusryčiams, kai turite šiek tiek daugiau laiko. Tiekti galite kaip ir Benedikto kiaušinius: ant skrebučių, su avokadu, skrudinta šonine ar olandišku padažu, apiberti kapotais žalumynais.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @ Shutterstock

Nesudėtingas ir greitai paruošimas, o vaizdas ir skonis - ypatingas ir puikus. Tradiciškai ruošiamas pusryčiams, tačiau šis patiekalas tiks ir lengvai vakarienei, patiekti ypač tinka su šilta, šviežia duona.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Greta, Wild Spoons

Nesudėtingai paruošiamas, labai skanus ir sveikas skanėstas iš avižų ir kitų puikių bei maistingų ingredientų! Šį gardėsį galima laikyti šaldytuve, kad visuomet turėtumėte sveikų užkandžių.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Puikūs keksiukai, kurie tiks ir pusryčiams ir desertui, ir priešpiečiams darbe! Šie varškės keksiukai - lyg maži varškės apkepukai. Receptas labai paprastas, pagaminti lengva, o rezultatas nuostabus! Patogu imti į kelionę, iškylą ar į darbą pietums.

Receptą rasite čia.

Šie nuostabiai skanūs vafliai taip pat pagaminti su moliūgų tyre (rasite ir jos receptą), pagardinti kvapniais prieskoniais, išorėje traškūs, o viduje - ypatingai minkšti. Jų sudėtis gerokai sveikesnė nei tradicinių vaflių, todėl nuostabiai skanūs pusryčiai - nenuodėmingi!

Receptą rasite čia.

Tobula pusryčių ar lengvos vakarienės idėja! Pieną recepte galima keisti augaliniu, ypač čia tiks kokosų pienas. Gaminti galima su recepte nurodytais priedais ar kitais mėgstamais džiovintais ar šviežiais vaisiais, riešutais.

Receptą rasite čia.

Tikrai puikus varškės apkepas! Minkštutis, purus ir valgant net nesitiki, jog jame nėra cukraus. Būtinai naudokite didelius, gerai prinokusius bananus, o jeigu turimi bananai mažiau sunokę, dėkite juos ne tris, o keturis arba papildomai įdėkite šiek tiek medaus. Vietoje uogų apkepui puikiai tinka obuoliai ar kriaušės, tiesiog juos nulupkite ir supjaustykite kubeliais bei apvoliokite šaukštelyje cinamono.

Receptą rasite čia.

Labai greitai paruošiami, maistingti ir sotūs avokadų sumuštiniai sveikesniems pusryčiams, pietums ar vakarienei. Skanu ne tik tepti ant skrebučio, bet ir kabinti traškučiais!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Purus, minkštas ir labai gardus omletas orkaitėje, kurį paruošti paprasta, o skonis tiesiai iš vaikystės. O šiam skanėstui reikės tik keturių ingredientų. Gardžiausia ragauti dar karštą.

Receptą rasite čia.

Nesudėtingai paruošiamas, tačiau labai puošniai atrodantis pusryčių desertas. Galima dėti sluoksnį granolos, skaninti mėgstamais vaisiais ar uogomis, sėmenimis ar sėklomis, riešutais, klevų sirupą recepte galima pakeisti medumi, o pieną naudoti kokosų ar kitokį augalinį.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Natalija, Tasha.lt

Sveika, greita ir labai skanu! Pomidorų galima visai nedėti, pakeisti juos rūkyta ar sūdyta lašiša, pabarstyti fetos sūrio, žalumynų - skonių improvizacijų tiesiog daugybė. O taip pat ir galima paruošti sočiau - gardinti jau minėta lašiša, virtais kiaušiniais ar virtos vištienos gabalėliais.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Nesudėtingai ir greitai paruošiamas patiekalas karštai vasaros dienai. Ši užtepėlė labai gaivi! Ir nebūtinai užtepta ant duonos - galite ją kabinti daržovių lazdelėmis, sukti į salotą, gardinti šviežias virtas bulvytes ar kaip tik sugalvosite, ji skani ir kaip padažas, ir kaip garnyras, ir kaip užkandis. Beje, užtepėlę galima ruošti ir be avokadų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Sveikuoliški sumuštinukai iš minkštučių avižinių duonelių. Gardinti galima ne tik recepte siūlomais priedais, bet ruošti ir su kitokiais įdarais - pomidorais, mocarelos sūriu ir bazilikais, tepamu sūreliu ar kitais mėgstamais priedais.

Receptą rasite čia.

Omletas ne tik pusryčiams - labai gardūs ir greitai paruošiami omleto suktinukai. Pusryčiams jie, be abejo, taip pat tinka, bet puikiai papuoš ir šventinį vaišių stalą, o skanauti juos tinka ir šiltus, ir jau atvėsusius.

Receptą rasite čia.

Šveicariška pusryčių košė greitai paruošiama ir turi daug naudingų medžiagų! Tai viena iš tokių košių, kurių nereikia virti, tad viskas itin paprasta - vakare išmaišote visus ingredientus ir viskas, ryte jau galite skanauti! Košė saldinama natūraliu medumi, o gardinima mėgstamais riešutais, tad savo mėgstamą skonį čia gali atrasti kiekvienas.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ kitchenJulie

Tik trys pagrindiniai ingredientai, truputis improvizacijų ir Ispaniška tortilija puikuosis ant Jūsų stalo! O pagal šį receptą paruošta tortilija dar ir sveikuoliška - su brokoliais! Tiekite su jogurtiniu padažu ir šviežiomis daržovėmis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Liucija

Išvirti skystą kiaušinį be lukšto nėra sudėtinga, svarbu laikyti kelių taisyklių. Į vandenį įpilkite vandens, kiaušinį įmuškite į atskirą puodelį, būtinai išsukite vandenį ir pilkite kiaušinį į sūkurio vidurį. Ir didesnė tikimybė sulaukti sėkmės - virti po vieną kiaušinį.

Receptą rasite čia.

LaMaistas.lt
Rašyti komentarą
Komentarai
Ką dabar gaminame:
viskas
ruošiamės žiemai
valgome sveikiau!
salotos, mišrainės
karšti patiekalai
pyragai, kepiniai
Daugiau
Kraunama...
Populiariausi receptai
Kontaktai

Turinio klausimais rašykite:

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

Reklama

Reklamos klausimais rašykite

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

All Media Digital