Į mokyklą! 37 maistingi ir gardūs užkandžiai, kuriuos patogu įsimesti į kuprinę

AUTORIUS:
LaMaistas.lt, 2020-09-01
Sveiki užkandžiai į mokyklą
@ Shutterstock

Ruduo jau čia ir vėl skubėsime į darbus, o mažieji - į mokyklą. Rūpinatės, ką sveiko ir gardaus įdėti mažiesiems į kuprinę? Ar ką įsimesti sau į rankinę? Siūlome net 37 paprastus, naudingus ir maistingus receptus, o čia rasite žavingą patarimą, kaip užkandžius patiekti žaismingai!

 

Ypač skanūs, maistingi ir itin paprastai pagaminami užkandžių batonėliai. Šiam skanėstui reikės tik trijų ingredientų, o jų derinimo būdų daugybė, atraskite savo mėgstamiausią ir būtinai išbandykite šį skanėstą! Beje, į užkandžių dėžutę juos geriau ruošti ne su pūstomis kruopomis, o avižiniais dribsniais - taip jie bus tvirtesni ir geriau laikys formą kambario temperatūroje. O kaip greitai pasiruošti naminį žemės riešutų sviestą, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Šie suktinukai - tarsi sveikesnis picos variantas. Jie skanūs tiek šilti, tiek atvėsę, tad puikiai tiks ir kaip maistingas užkandis priešpiečių dėžutę.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos LaMaistas.lt redakcijos

Maistingi sėklų krekeriai

Šie sėklų krekeriai visų pirma yra labai maistingi - tikras skaidulų, augalinių baltymų ir naudingųjų medžiagų užtaisas! Nors ir pagaminti tik iš sėklų, prieskonių bei vandens, jie yra traškūs ir skanūs, natūraliai augalinės kilmės (veganiški), be glitimo, be riebalų, be cukraus, be jokių nereikalingų priedų. Žinoma, nereikia tikėtis tokio pat skonio, kaip iš miltinių krekerių - tai visai kitokios sudėties, skonio ir tekstūros produktas. Šiuos krekerius sandariame indelyje spintelėje galima laikyti net dvi savaites, todėl tai ypatingai patogi sveika užkandėlė. Pasiruošę juos iš anksto, po ranka visada turėsite maistingą užkandį, kurį galima valgyti tiek vieną, tiek derinti su įvairiomis užtepėlėmis bei pagardais - šie krekeriai puikai tinka humusui, gvakamolei ar kitai sveikai užtepėlei “kabinti”.

Maistingi sėklų krekeriai

Nesudėtingai paruošiamas, labai skanus ir sveikas skanėstas iš avižų ir kitų puikių bei maistingų ingredientų! Šį gardėsį galima laikyti šaldytuve, kad visuomet turėtumėte sveikų užkandžių.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Skanutėliai keksiukai, kuriuos labai patogu pasiimti su savimi! Ingredientai vos keli, o rezultatas - puikus. Beje, naudoti galite ne tik lašišą, bet ir kitokią mėgstamą žuvį, tik būtinai be kaulų. O jei norite puresnių keksiukų, įmaišykite šiek tiek tarkuotos ir nusunktos cukinijos ar moliūgo.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Andželika

Minkštutė, nuostabiai skani jogurtinė duonelė be kvietinių miltų. Ji išties labai gardi, puikiai tinka maistingiems pusryčių sumuštinukams su avokadais ar jų užtepėle, kiaušiniais ar mėgstama užtepėle, virta vištiena, daržovių lazdelėmis. Puikiai tiks mityboje vengiantiems glitimo!

Receptą rasite čia.

Vos trijų ingredientų batonėliai suteiks energijos! Jie puikiai tinka turėti su savimi ir alkį maišinti ne tik efektyviai, bet ir sveikiau! Datules rekomenduojama naudoti iš dėžučių, nes jos būna minkštesnės, o patys batonėliai pavyksta gardesni! Papildomai galite gardinti šalavijo (chija) sėklomis, kokoso drožlėmis, cinamonu, muskatu.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @ Shutterstock

Šie keksiukai ne tik veganiški, bet ir be glitimo, iš sveikų produktų. Jie yra tikrai labai skanūs! Tai nėra tas purūs minkštučiai klasikiniai keksiukai, bet jie labai gardūs, o ir gana maistingi ir sotūs – puikiai tiks ne tik kaip desertas, bet ir kaip pusryčiai skubantiems arba priešpiečių užkandis.

Receptą rasite čia.

Natūraliai spalvingi, puikiai atrodantys ir labai skanūs vafliai šiek tiek kitaip negu esame įpratę - su maistingu vištienos įdaru. Puiki idėja tiek žaismingai vakarienei, tiek priešpiečių dėžutės paįvairinimui. O jeigu norite ne žalių, o kitokios spalvos vaflių, čia dalinamės patarimu, kaip natūraliai nuspalvinti bet kokią tešlą.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos LaMaistas.lt redakcijos

Traškūs ir gardūs sausainukai, kuriuos pagaminsite vos iš 3 ingredientų! O geriausia, kad jie saldūs ir be jokio pridėtinio cukraus - saldumo pakanka nuo bananų. Juos, beje, rinkitės kuo geriau prinokusius. Sausainukai sveikuoliški, todėl tiks ir mažiesiems ragautojams, ir sveikesnį gyvenimo būdą besirenkantiems suaugusiems.

Receptą rasite čia.

Labai skanūs ir jau rudeniu kvepiantys kepsneliai! Patiekalas paprastas, bet tikrai paįvairinantis įprastą vakarienę. O dar ir puiki proga panaudoti rudenišką moliūgą. Jei naudosite keptuvę nelimpančiu paviršiumi, aliejaus kepimui reikės vos kelių lašelių, taip pat galima kepti ir orkaitėje be papildomų riebalų, tiesiog paskleidus kaip blynelius ant kepimo popieriaus ar keksiukų formelėse. Vėsdami kepsneliai sutvirtėja ir juos labai patogu įsidėti į pietų dėžutę.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Labai greitai paruošiami, labai skanūs ir maistingi saldainukai! Reikės vos kelių ingredientų, jokio kepimo ar kaitinimo, tik truputis kantrybės, kol sustings ir galima bus ragauti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Šie traškūs krekeriai yra be gliuteno, be lektinų ir be kiaušinių. Vos trys ingredientai, 20 minučių ir triauškinam. Krekeriai natūraliai salstelėję, bet tobulai tinka su sūriais priedais - užtepėlėmis, sriuba, sūriu ar salotomis. Patikėkite, jie be galo skanūs!

Receptą rasite čia.

Skanūs, maistingi ir natūraliai saldūs suktinukai su bananais, kuriuos paruošite labai nesudėtingai. Vaikams jie tikrai patiks! Jei norite dar skaniau ir sveikiau, suktinukus siūlome gaminti su naminiu riešutų sviestu - greitą patarimą, kaip jį paruošti, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos LaMaistas.lt redakcijos

Šie kepsneliai “greitukai” yra puikus būdas maistingai panaudoti grikių likučius. Skoniu jie kažkuo primena Dzūkiškus grikainius (grikių blynelius su varškės įdaru), bet pagaminami dar greičiau ir paprasčiau. Galima juos paįvarinti įdedant mėgiamų pakepintų daržovių, pvz. svogūnų, morkų ar kt. mėgiamų prieskonių. Žalumynai irgi tinka patys įvairiausi. Atvėsę kepsneliai sutvirtėja, todėl galima pasiimti su savimi į užkandžių indelį!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ LaMaistas.lt

Minkštutėliai keksiukai, kuriuos labai patogu pasiimti į mokyklą! Ingredientų reikia visai nedaug, o jų skonis nuostabus. Kumpį recepte galima pakeisti truputį apkepinta malta vištiena ar kitokia mėsa, o vietoje kvietinių miltų eksperimentuoti su avižiniais, grikių ar kitokiais miltais! 

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Andželika

Greitai paruošiamas ir labai skanus patiekalas! Skonis tikrai kitoks nei klasikinės, tikrosios picos su tešla, bet išvaizda tikrai labai primena picą, todėl ją labai patinka ragauti vaikams! Kepti galite su recepte siūlomais ar kitokiais mėgstamais priedais.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ LaMaistas.lt

Šie obuolių pyrago skonio energios kamuoliukai pagaminami lengvai ir greitai, o šaldytuve jie puikiai laikosi visą savaitę. Tai itin patogu, nes visada turime sveiką saldumyną prie kavos ar arbatos arba sveiką užkandį, kai reikia čia ir dabar. Beje, kaip greitai pasigaminti šiems kamuoliukams tinkantį naminį riešutų sviestą, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.

Tai labai skani, lengvai ir labai greitai pagaminama duonelė. Be glitimo ir pieno produktų. Tinka įsidėti prie salotų, sumuštiniams gaminti, bet labai skanu įsidėti tiesiog duonelės ir šviežių daržovių!

Receptą rasite čia.

Taip, puiki duona gali būti pagaminta ir be miltų! Šį duona tinka netoleruojantiems glitimo, pieno produktų, kiaušinių, vegetarams, veganams ar tiesiog visiems tiems, kurie nori paįvairinti savo mitybą ir išbandyti itin maistingą alternatyvą kasdienei duonai. Tokia duona ne tik pasižymi itin geromis maistinėmis savybėmis, bet ir yra puikaus skonio bei tekstūros - jos vidus minkštas, o išorinė plutelė - traški. Tad gaminkite ir išbandykite su savo mylimiausiais sumuštinių priedais, pvz., daržovėmis, virta vištiena, sūriu ar kitais mėgstamais priedais.

Receptą rasite čia.

Šie rutuliukai yra natūraliai saldūs, sotūs, maistingi ir labai skanūs! Ruošti galima tiek su šviežiomis, tiek su džiovintomis datulėmis.

Receptą rasite čia.

Nesudėtingai ir greitai paruošiamas patiekalas karštai vasaros dienai. Ši užtepėlė labai gaivi! Ir nebūtinai užtepta ant duonos - galite ją kabinti daržovių lazdelėmis, sukti į salotą, gardinti šviežias virtas bulvytes ar kaip tik sugalvosite, ji skani ir kaip padažas, ir kaip garnyras, ir kaip užkandis. Beje, užtepėlę galima ruošti ir be avokadų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Kiek kitoks skanumynas smaližiams sveikuoliams - gardūs čirviniai blyneliai iš avižinių dribsnių. Blyneliai ne tik labai gardūs, bet ir labai sotūs, tad vos kelių blynelių pakaks sočiai papusryčiauti, papietauti ar net pavakarieniauti. Blynai minkšti viduje ir traškūs išorėje, rekomenduojame ragauti dar šiltus, bet gardūs ir atvėsę.

Receptą rasite čia.

Vos kelių ingredientų skanėstas be kiaušinių ir gyvūlinės kilmės produktų. O šis skanėstas dar ir sveikuoliškas!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ kitchenJulie

Sotūs, maistingi ir labai paprastai pagaminami brokolių, sūrio ir kiaušinių keksiukai. Skanūs ir karšti, ir atvėsę. Skoniu primena frittatą. Puikiai tinka pusryčiams ar kaip užkandis į pietų ar iškylos dėžutę. Jeigu norite gaivesnių keksiukų, dėkite perpus mažiau kiaušinių ir daugiau nevandeningų daržovių, pvz., prokolių, smidrų, stambiai tarkuotų morkų ar saldžiųjų bulvių, arba apkepintų vandeningesnių daržovių, pvz., svogūnų, paprikų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Greitas ir kiek sveikesnis saldumynas smaližiams - jį ruošdami galite kontruoliuoti cukraus kiekį! Trapučiams galite rinktis mažai cukraus turintį juodą šokoladą, o saldinti džiovintais vaisiais.

Receptą rasite čia.

Šis receptas - puikus pavyzdys, kad saldainiai gali būti ne tik labai skanūs, bet ir sveikesni. O ir jų paruošimas ilgai neužtruks - tereikia iš anksto pamerkti džiovintus vaisius, o toliau jau - juokų darbas! Saldainius galite ruošti net kelių rūšių ir daug improvizuoti.

Receptą rasite čia.

Traškūs išorėje, minkšti viduje - labai skanūs brokolių ir sūrio kąsneliai. Mums jie labai gardūs tiek kaip garnyras, tiek kaip užkandis. Beje, skanūs ir atvėsę!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka LaMaistas.lt redakcijos

Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, žmonės į savo mitybos racioną įtraukia vis daugiau daržovių, išbando augalinės kilmės receptus ar kartais tiesiog vietoje mėsos patiekalo vakarienei ieško vegetariškos alternatyvos. Todėl čia net trys puikios vegetariškos alternatyvos tradiciniams kotletukams. Visi trys receptai sotūs, maistingi, gausūs daržovių bei labai skanūs. Drąsiai išbandykite - kepsneliai patiks ir mažiausiems šeimos nariams! 

Receptą rasite čia.

Minkšti ir sultingi, nuostabaus skonio cukinijų keksiukai. Pagardinti rūkytu kumpiu ir sūriu. Jei sūrį rinksitės stipresnio skonio, dėkite kiek mažiau druskos. Keksiukai puikiai tinka pasiimti į darbą ar mokyklą, vakarėliui, kelionei, pavakariams. 

Receptą rasite čia.

Labai greitai paruošiami, natūraliai saldūs datulių rutuliukai, kuriems reikės vos dviejų ingredientų! Datules rinkitės dėžutėse, jos būna minkštesnės ir sultingesnės.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Labai skanūs, maistingi avižiniai sausainiai. Šiaip šiems sausainiams pakanka tik 2 pagrindinių ingredientų, bet aš juos galima papildomai pagardinti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Audronė

Norite pajusti egzotikos kvapą savo virtuvėje? Paruoškite puikiųjų kesadilijų! Įdarą galite ruošti ir vegetarišką, ir kokį tik patinka, pavyzdžiui, su virta vištiena ir mėgstamais prieskoniais, pertepus pomidorų padažu ir su sūriu. Tinka ruošti ne tik iš tortilijų, bet ir lavašo.

Receptą rasite čia.

Tikriausiai daugelis vaikų mėgsta sumuštinius, o su nuostabiai maistingomis ir gardžiomis vandutės bandutėms jie dar ir sveikesni! Su vandutės bandutėmis galite ne tik ruošti įvairius sumuštinius (ne tik, kaip recepte, bet ir su kitais priedais), bet ir kepti jas vienas, kaip užkandį. Jei norite saldesnių, puikiai tinka įmaišyti truputį medaus, trinto banano, džiovintų slyvų ar abrikosų. 

Receptą rasite čia.

Neįtikėtinai gardus ir paprastas būdas moliūgus paversti saldainiais be pridėtinio cukraus. Nors gaminimo procesas užtrunka, tačiau realaus darbo visai nedaug, daugiausiai kantrybės prireiks palaukt, kol saldainiai išdžius ir jų pagaliau galima bus paragauti. O ragauti verta!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Tokie keksiukai yra puikiausi pusryčiai ir ilgam pasotina. Išsikepti juos galima iš vakaro bei pagriebti į mokyklą, jeigu vaikai nespėja papusryčiauti namie, tik tuomet juos reikėtų ruošti be kremo. Šis receptas yra bazinis ir skanus, koks yra, bet galima į pagarinti kokoso drožlėmis, uogomis, pieną galima keisti augaliniu, o jei norite maistingesnių keksiukų, į tešlą galite papildomai įmaišyti varškės.

Receptą rasite čia.

Šiam puikiam užkandžiui tereikia vos keturių ingredientų, o jų gamyba užtruks tik akimirką! Ypač dažnai šiuos užkandukus gaminanti recepto autorė Dovilė teigia, kad jie „nuo stalo dingsta per greitai“. Gamindami mažiesiems valgytojams kamuoliukus galite daryti švelnaus skonio, nedėdami aštrių prieskonių.

Receptą rasite čia.

Minkšti, skanūs ir net šiek tiek sveikuoliški keksiukai smaližiams! Paprasta paruošti ir negraužia sąžinė ragaujant. Skanūs tiek šilti, tiek atvėsę. Puikiai tinka kaip lengvas užkandis prie puodelio kvapnios arbatos.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Visai nesudėtingai paruošiami ir labai skanūs avižinių dribsnių kepsneliai su daržo karaliene - cukinija. Jiems naudojami avižiniai miltai, bet jei tokių neturite, galite naudoti ir kvietinius, jų reikės šiek tiek mažiau. Kepsneliai skaniausi dar šilti su česnakiniu varškės padažu, graikišku jogurtu ar tiesiog šviežiomis daržovėmis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Greitai paruošiami, sveiki ir labai skanūs kąsneliai! Galite juos gaminti tiek su žemės riešutų sviestu, tiek su bet kokiu kitu mėgiamu (pvz. migdolų ar anakardžių) riešutų sviestu. Kaip greitai pasiruošti naminį žemės riešutų sviestą, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Labai skanūs ir šilti, ir atvėsę! Valgome su trintomis uogomis ar jogurtu. Mažieji juos itin mėgsta, nes labai patogu valgyti rankomis. Šiltus labai tinka patiekti su kaušeliu ledų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Kotletai itin purūs, sultingi ir švelnaus skonio! Receptas labai patiks tiems, kuriems pabodo įprasti mėsos kotletai. Beje, šiuos kotletus galite ruošti tiek iš vištienos, tiek iš kalakutienos. O kepti juos galite orkaitėje, keksiukų formelėse, tik tuomet patariame nedėti kiaušinių, kad mėsos keksiukai būtų tvirtesnės formos, tuomet juos į priešpiečių krepšelį įsidėti bus dar patoiau! Skanaukite su daržovių salotomis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @ Shutterstock

Minkšti ir labai skanūs keksiukai, kuriems nereikia pridėtinio cukraus. Namai nuostabiai pakvimpa riešutais! Beje, keksiukai kepami ir be kvietinių miltų, rekomenduojame išbandyti!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Minkšti, gardūs ir labai kvapnūs avinžirnių kepsneliai! Juos labai skanu tiekti su šviežių daržovių salotomis, o padažui pasitelkite natūralų jogurtą, sumaišytą su žalumynais ar tiesiog apšlakstykite citrinos sultimis. Kepsnelius galite ruošti ir vieno kąsnio dydžio, mauti ant trumpų medinių iešmelių su vyšniniais pomidoriukais.

Receptą rasite čia.

LaMaistas.lt
Skaityti komentarus
Komentarai (4)
Eglė
2020-09-01 10:33
Mokyklose nebemaitina, kad visiškai konkrečius patiekalus mamos krauna į pietų dėžutes? Skanios idėjo - į darbą panaudosiu, mokyklon manau kad overkill - tokius ruošia amerikiečių mamytės nes pas juos su maitinimu blogai. ATSAKYTI
Rimgailė
2020-09-02 18:18
Dažnai maistas mokyklose nevalgomas ;) ATSAKYTI
Jolanta
2020-01-08 00:46
Labai daug gerų ir sveikų idėjų ! Ačiū.Tikrai išbandysiu ne vieną. ATSAKYTI
Virginija
2018-08-28 19:10
Tikrai puikūs užkandžiai ir mažiems, ir dideliems. ATSAKYTI
Ką dabar gaminame:
viskas
ruošiamės žiemai
valgome sveikiau!
salotos, mišrainės
karšti patiekalai
pyragai, kepiniai
Daugiau
Kraunama...
Populiariausi receptai
Kontaktai

Turinio klausimais rašykite:

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

Reklama

Reklamos klausimais rašykite

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

All Media Digital