Į mokyklą! 28 maistingi ir gardūs užkandžiai, kuriuos patogu įsimesti į kuprinę

AUTORIUS:
LaMaistas.lt, 2019-09-15
Sveiki užkandžiai į mokyklą
@ Shutterstock

Ruduo jau čia ir vėl skubėsime į darbus, o mažieji - į mokyklą ir būrelius. Rūpinatės, ką sveiko ir gardaus įdėti mažiesiems į kuprinę? Ar ką įsimesti sau į rankinę? Siūlome net 28 paprastus, naudingus ir maistingus receptus, o čia rasite žavingą patarimą, kaip užkandžius patiekti žaismingai!


Beje, rugsėjis atnešė ir dar vieną naujieną - "La Maistas" tv laidą TV3 eteryje kiekvieną sekmadienį 9 valandą! Praėjusios laidos dalyviai kaip tik dalinosi idėjomis ir patarimais, ką maistingo ir tuo pačiu skanaus įdėti mažiesiems į priešpiečių dėžutę. Jeigu laidos dar nematėte, jos vaizdo įrašą rasite čia  - padažame, pažiūrėjus skanių maistingų idėjų kils dar daugiau! Beje, visi laidoje gaminti receptai ir patarimai pasiekiami šioje skiltyje.

 

Ypač skanūs, maistingi ir itin paprastai pagaminami užkandžių batonėliai. Šiam skanėstui reikės tik trijų ingredientų, o jų derinimo būdų daugybė, atraskite savo mėgstamiausią ir būtinai išbandykite šį skanėstą! Beje, į užkandžių dėžutę juos geriau ruošti ne su pūstomis kruopomis, o avižiniais dribsniais - taip jie bus tvirtesni ir geriau laikys formą kambario temperatūroje. O kaip greitai pasiruošti naminį žemės riešutų sviestą, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Šie suktinukai - tarsi sveikesnis picos variantas. Jie skanūs tiek šilti, tiek atvėsę, tad puikiai tiks ir kaip maistingas užkandis priešpiečių dėžutę.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos LaMaistas.lt redakcijos

Nesudėtingai paruošiamas, labai skanus ir sveikas skanėstas iš avižų ir kitų puikių bei maistingų ingredientų! Šį gardėsį galima laikyti šaldytuve, kad visuomet turėtumėte sveikų užkandžių.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Skanutėliai keksiukai, kuriuos labai patogu pasiimti su savimi! Ingredientai vos keli, o rezultatas - puikus. Beje, naudoti galite ne tik lašišą, bet ir kitokią mėgstamą žuvį, tik būtinai be kaulų. O jei norite puresnių keksiukų, įmaišykite šiek tiek tarkuotos ir nusunktos cukinijos ar moliūgo.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Andželika

Šie guminukai - žaisminga alternatyva saldainiams, nuo kurių kartais taip sunku atkalbėti mažuosius. Jeigu uogos prinokusios ir saldžios, papildomai dėti saldiklio nereikės - turėsite skanų sveiką užkandį, kurį gamintis drauge su vaikais - vienas malonumas. Beje, daugiau žaismingų idėjų, kaip vaikų užkandžių dėžutę paversti ypatinga, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.

Ne visi pyragėliai turi būti minktšos mielinės tešlos, juos galima ruošti ir iš filo tešlos ar net lavašo! Šie puikūs pyragėliai ruošiami su gardžiu vištienos ir daržovių įdaru. Pabarstykite sezamo sėklomis ir jų kvapui atsispirti bus beveik neįmanoma!

Receptą rasite čia.

Vos trijų ingredientų batonėliai suteiks energijos! Jie puikiai tinka turėti su savimi ir alkį maišinti ne tik efektyviai, bet ir sveikiau! Datules rekomenduojama naudoti iš dėžučių, nes jos būna minkštesnės, o patys batonėliai pavyksta gardesni! Papildomai galite gardinti šalavijo (chija) sėklomis, kokoso drožlėmis, cinamonu, muskatu.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @ Shutterstock

Šie keksiukai ne tik veganiški, bet ir be glitimo, iš sveikų produktų. Jie yra tikrai labai skanūs! Tai nėra tas purūs minkštučiai klasikiniai keksiukai, bet jie labai gardūs, o ir gana maistingi ir sotūs – puikiai tiks ne tik kaip desertas, bet ir kaip pusryčiai skubantiems arba priešpiečių užkandis.

Receptą rasite čia.

Natūraliai spalvingi, puikiai atrodantys ir labai skanūs vafliai šiek tiek kitaip negu esame įpratę - su maistingu vištienos įdaru. Puiki idėja tiek žaismingai vakarienei, tiek priešpiečių dėžutės paįvairinimui. O jeigu norite ne žalių, o kitokios spalvos vaflių, čia dalinamės patarimu, kaip natūraliai nuspalvinti bet kokią tešlą.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos LaMaistas.lt redakcijos

Traškūs ir gardūs sausainukai, kuriuos pagaminsite vos iš 3 ingredientų! O geriausia, kad jie saldūs ir be jokio pridėtinio cukraus - saldumo pakanka nuo bananų. Juos, beje, rinkitės kuo geriau prinokusius. Sausainukai sveikuoliški, todėl tiks ir mažiesiems ragautojams, ir sveikesnį gyvenimo būdą besirenkantiems suaugusiems.

Receptą rasite čia.

Labai skanūs ir jau rudeniu kvepiantys kepsneliai! Patiekalas paprastas, bet tikrai paįvairinantis įprastą vakarienę. O dar ir puiki proga panaudoti rudenišką moliūgą. Jei naudosite keptuvę nelimpančiu paviršiumi, aliejaus kepimui reikės vos kelių lašelių, taip pat galima kepti ir orkaitėje be papildomų riebalų, tiesiog paskleidus kaip blynelius ant kepimo popieriaus ar keksiukų formelėse. Vėsdami kepsneliai sutvirtėja ir juos labai patogu įsidėti į pietų dėžutę.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Labai greitai paruošiami, labai skanūs ir maistingi saldainukai! Reikės vos kelių ingredientų, jokio kepimo ar kaitinimo, tik truputis kantrybės, kol sustings ir galima bus ragauti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Šie traškūs krekeriai yra be gliuteno, be lektinų ir be kiaušinių. Vos trys ingredientai, 20 minučių ir triauškinam. Krekeriai natūraliai salstelėję, bet tobulai tinka su sūriais priedais - užtepėlėmis, sriuba, sūriu ar salotomis. Patikėkite, jie be galo skanūs!

Receptą rasite čia.

Nuostabiai skanūs ruginiai užkandukai su sėklomis, kuriems kildinti nereikia mielių. Juos galima skanauti kaip užkandį, tiekti prie sriubos ar su sveikuoliškomis užtepėlėmis.

Receptą rasite čia.

Skanūs, maistingi ir natūraliai saldūs suktinukai su bananais, kuriuos paruošite labai nesudėtingai. Vaikams jie tikrai patiks! Jei norite dar skaniau ir sveikiau, suktinukus siūlome gaminti su naminiu riešutų sviestu - greitą patarimą, kaip jį paruošti, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos LaMaistas.lt redakcijos

Minkštutėliai keksiukai, kuriuos labai patogu pasiimti į mokyklą! Ingredientų reikia visai nedaug, o jų skonis nuostabus. Kumpį recepte galima pakeisti truputį apkepinta malta vištiena ar kitokia mėsa, o vietoje kvietinių miltų eksperimentuoti su avižiniais, grikių ar kitokiais miltais! 

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Andželika

Taip, puiki duona gali būti pagaminta ir be miltų! Šį duona tinka netoleruojantiems glitimo, pieno produktų, kiaušinių, vegetarams, veganams ar tiesiog visiems tiems, kurie nori paįvairinti savo mitybą ir išbandyti itin maistingą alternatyvą kasdienei duonai. Tokia duona ne tik pasižymi itin geromis maistinėmis savybėmis, bet ir yra puikaus skonio bei tekstūros - jos vidus minkštas, o išorinė plutelė - traški. Tad gaminkite ir išbandykite su savo mylimiausiais sumuštinių priedais, pvz., daržovėmis, virta vištiena, sūriu ar kitais mėgstamais priedais.

Receptą rasite čia.

Šie obuolių pyrago skonio energios kamuoliukai pagaminami lengvai ir greitai, o šaldytuve jie puikiai laikosi visą savaitę. Tai itin patogu, nes visada turime sveiką saldumyną prie kavos ar arbatos arba sveiką užkandį, kai reikia čia ir dabar. Beje, kaip greitai pasigaminti šiems kamuoliukams tinkantį naminį riešutų sviestą, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.

Kiek kitoks skanumynas smaližiams sveikuoliams - gardūs čirviniai blyneliai iš avižinių dribsnių. Blyneliai ne tik labai gardūs, bet ir labai sotūs, tad vos kelių blynelių pakaks sočiai papusryčiauti, papietauti ar net pavakarieniauti. Blynai minkšti viduje ir traškūs išorėje, rekomenduojame ragauti dar šiltus, bet gardūs ir atvėsę.

Receptą rasite čia.

Sotūs, maistingi ir labai paprastai pagaminami brokolių, sūrio ir kiaušinių keksiukai. Skanūs ir karšti, ir atvėsę. Skoniu primena frittatą. Puikiai tinka pusryčiams ar kaip užkandis į pietų ar iškylos dėžutę. Jeigu norite gaivesnių keksiukų, dėkite perpus mažiau kiaušinių ir daugiau nevandeningų daržovių, pvz., prokolių, smidrų, stambiai tarkuotų morkų ar saldžiųjų bulvių, arba apkepintų vandeningesnių daržovių, pvz., svogūnų, paprikų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Greitas ir kiek sveikesnis saldumynas smaližiams - jį ruošdami galite kontruoliuoti cukraus kiekį! Trapučiams galite rinktis mažai cukraus turintį juodą šokoladą, o saldinti džiovintais vaisiais.

Receptą rasite čia.

Šis receptas - puikus pavyzdys, kad saldainiai gali būti ne tik labai skanūs, bet ir sveikesni. O ir jų paruošimas ilgai neužtruks - tereikia iš anksto pamerkti džiovintus vaisius, o toliau jau - juokų darbas! Saldainius galite ruošti net kelių rūšių ir daug improvizuoti.

Receptą rasite čia.

Labai skanūs ir minkšti keksiukai. Keksiukai labai skanūs ir patys savaime, natūraliai saldūs dėl morkų, bet jeigu mėgstate saldžiau, į juos dar labai tika įdėti saują razinų ar pasmulkintų datulių.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, žmonės į savo mitybos racioną įtraukia vis daugiau daržovių, išbando augalinės kilmės receptus ar kartais tiesiog vietoje mėsos patiekalo vakarienei ieško vegetariškos alternatyvos. Todėl čia net trys puikios vegetariškos alternatyvos tradiciniams kotletukams. Visi trys receptai sotūs, maistingi, gausūs daržovių bei labai skanūs. Drąsiai išbandykite - kepsneliai patiks ir mažiausiems šeimos nariams! 

Receptą rasite čia.

Labai greitai paruošiami, natūraliai saldūs datulių rutuliukai, kuriems reikės vos dviejų ingredientų! Datules rinkitės dėžutėse, jos būna minkštesnės ir sultingesnės.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Minkštutė, nuostabiai skani jogurtinė duonelė be kvietinių miltų. Ji išties labai gardi, puikiai tinka maistingiems pusryčių sumuštinukams su avokadais ar jų užtepėle, kiaušiniais ar mėgstama užtepėle, virta vištiena, daržovių lazdelėmis. Puikiai tiks mityboje vengiantiems glitimo!

Receptą rasite čia.

Traškūs išorėje, minkšti viduje - labai skanūs brokolių ir sūrio kąsneliai. Mums jie labai gardūs tiek kaip garnyras, tiek kaip užkandis. Beje, skanūs ir atvėsę!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka LaMaistas.lt redakcijos

Norite pajusti egzotikos kvapą savo virtuvėje? Paruoškite puikiųjų kesadilijų! Įdarą galite ruošti ir vegetarišką, ir kokį tik patinka, pavyzdžiui, su virta vištiena ir mėgstamais prieskoniais, pertepus pomidorų padažu ir su sūriu. Tinka ruošti ne tik iš tortilijų, bet ir lavašo.

Receptą rasite čia.

Tikriausiai daugelis vaikų mėgsta sumuštinius, o su nuostabiai maistingomis ir gardžiomis vandutės bandutėms jie dar ir sveikesni! Su vandutės bandutėmis galite ne tik ruošti įvairius sumuštinius (ne tik, kaip recepte, bet ir su kitais priedais), bet ir kepti jas vienas, kaip užkandį. Jei norite saldesnių, puikiai tinka įmaišyti truputį medaus, trinto banano, džiovintų slyvų ar abrikosų. 

Receptą rasite čia.

Neįtikėtinai gardus ir paprastas būdas moliūgus paversti saldainiais be pridėtinio cukraus. Nors gaminimo procesas užtrunka, tačiau realaus darbo visai nedaug, daugiausiai kantrybės prireiks palaukt, kol saldainiai išdžius ir jų pagaliau galima bus paragauti. O ragauti verta!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Tokie keksiukai yra puikiausi pusryčiai ir ilgam pasotina. Išsikepti juos galima iš vakaro bei pagriebti į mokyklą, jeigu vaikai nespėja papusryčiauti namie, tik tuomet juos reikėtų ruošti be kremo. Šis receptas yra bazinis ir skanus, koks yra, bet galima į pagarinti kokoso drožlėmis, uogomis, pieną galima keisti augaliniu, o jei norite maistingesnių keksiukų, į tešlą galite papildomai įmaišyti varškės.

Receptą rasite čia.

Šiam puikiam užkandžiui tereikia vos keturių ingredientų, o jų gamyba užtruks tik akimirką! Ypač dažnai šiuos užkandukus gaminanti recepto autorė Dovilė teigia, kad jie „nuo stalo dingsta per greitai“.

Receptą rasite čia.

Minkšti, skanūs ir net šiek tiek sveikuoliški keksiukai smaližiams! Paprasta paruošti ir negraužia sąžinė ragaujant. Skanūs tiek šilti, tiek atvėsę. Puikiai tinka kaip lengvas užkandis prie puodelio kvapnios arbatos.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Visai nesudėtingai paruošiami ir labai skanūs avižinių dribsnių kepsneliai su daržo karaliene - cukinija. Jiems naudojami avižiniai miltai, bet jei tokių neturite, galite naudoti ir kvietinius, jų reikės šiek tiek mažiau. Kepsneliai skaniausi dar šilti su česnakiniu varškės padažu, graikišku jogurtu ar tiesiog šviežiomis daržovėmis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Greitai paruošiami, sveiki ir labai skanūs kąsneliai! Galite juos gaminti tiek su žemės riešutų sviestu, tiek su bet kokiu kitu mėgiamu (pvz. migdolų ar anakardžių) riešutų sviestu. Kaip greitai pasiruošti naminį žemės riešutų sviestą, žiūrėkite čia.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Išvada – falafeliai be galo skanus, maistingas ir nesudėtingai paruošiamas patiekalas, puikiai dera su jogurtu, humusu, šviežiomis daržovėmis. Neretai valgomas su pita ar lavašu. Jokių įgūdžių čia iš tiesų nereikia. Falafelius galima kepti ir orkaitėje, taip išvengsite papildomų riebalų ir paruošite dar sveikiau!

Receptą rasite čia.

Labai skanūs ir šilti, ir atvėsę! Valgome su trintomis uogomis ar jogurtu. Mažieji juos itin mėgsta, nes labai patogu valgyti rankomis. Šiltus labai tinka patiekti su kaušeliu ledų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Kiek kitoks skanumynas smaližiams sveikuoliams - gardūs čirviniai blyneliai iš avižinių dribsnių. Blyneliai ne tik labai gardūs, bet ir labai sotūs, tad vos kelių blynelių pakaks sočiai papusryčiauti, papietauti ar net pavakarieniauti. Blynai minkšti viduje ir traškūs išorėje, rekomenduojame ragauti dar šiltus, bet gardūs ir atvėsę.

Receptą rasite čia.

Kotletai itin purūs, sultingi ir švelnaus skonio! Receptas labai patiks tiems, kuriems pabodo įprasti mėsos kotletai. Beje, šiuos kotletus galite ruošti tiek iš vištienos, tiek iš kalakutienos. O kepti juos galite orkaitėje, keksiukų formelėse, tik tuomet patariame nedėti kiaušinių, kad mėsos keksiukai būtų tvirtesnės formos, tuomet juos į priešpiečių krepšelį įsidėti bus dar patoiau! Skanaukite su daržovių salotomis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @ Shutterstock

Minkšti ir labai skanūs keksiukai, kuriems nereikia pridėtinio cukraus. Namai nuostabiai pakvimpa riešutais! Beje, keksiukai kepami ir be kvietinių miltų, rekomenduojame išbandyti!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Minkšti, gardūs ir labai kvapnūs avinžirnių kepsneliai! Juos labai skanu tiekti su šviežių daržovių salotomis, o padažui pasitelkite natūralų jogurtą, sumaišytą su žalumynais ar tiesiog apšlakstykite citrinos sultimis. Kepsnelius galite ruošti ir vieno kąsnio dydžio, mauti ant trumpų medinių iešmelių su vyšniniais pomidoriukais.

Receptą rasite čia.

LaMaistas.lt
Skaityti komentarus
Komentarai (3)
Vardas
2018-08-29 10:14
Oho, is kur tie milijonai kasdien vaikams tokius uzkandzius gaminti mokyklai? ATSAKYTI
2018-08-30 08:21
Tai čia tik vienas kitas patiekalas 'įmantresnis', kitų ingredientų visai paprastų reikia: avižiniai dribsniai, varškė, kefyras, morkos ir pan. Tame ir visas gražumas, kai su fantazija ir meile gaminta, tai ir atrodo įspūdingai :)) ATSAKYTI
Virginija
2018-08-28 19:10
Tikrai puikūs užkandžiai ir mažiems, ir dideliems. ATSAKYTI
Ką dabar gaminame:
viskas
ruošiamės žiemai
valgome sveikiau!
karšti patiekalai
pyragai, kepiniai
salotos, mišrainės
Daugiau
Kraunama...
Populiariausi receptai
Kontaktai

Turinio klausimais rašykite:

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

Reklama

Reklamos klausimais rašykite

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

All Media Digital