Gaivūs receptai - 42 skanutėlės idėjos

AUTORIUS:
LaMaistas.lt, 2021-07-13
Gaivūs receptai - 42 skanutėlės idėjos
@Shutterstock

Karštą vasaros dieną taip norisi atsigaivinti gaivia ledų porcija, šalta sriuba, traškiomis salotomis ar lengvais kepsneliais. Siūlome rinktis net iš 42 puikių vasaros patiekalų!

 

Vienas populiariausių chia sėklų receptų yra chia pudingas. Tai labai patogus patiekalas, nes pasiruošus iš vakaro, ryte šaldytuve mūsų jau laukia super maistingi pusryčiai. Šios iš Centrinės Amerikos kilusios mažos sėklos yra tikras super maistas, turintis itin daug naudingųjų medžiagų - omega 3, kalcio, geležies, kalio, magnio, ląstelienos, baltymų, seleno, fosforo, antioksidantų.

Receptą rasite čia.

Greita paruošiama vakarienė Azijos skonių gerbėjams! Jeigu mėgstate brokolius ir Azijos virtuvę, Jums turėtų patikti šis patiekalas. Jei mėgstate aitriau, galite dėti daugiau aitriosios paprikos, jei švelniau - mažiau. Mums šis patiekalas vidutinio aitrumo.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Spalvingos, gaivios, skanutėlės ir maistingos cukinijų salotos su pomidorais ir feta. Pagardintos pesto padažu - tinka pirktinis ar naminis. Iš šio kiekio paruošite 1 labai sočią porciją vakarienei arba 2 porcijas garnyrui prie mėsos ar žuvies.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos Dovilės Ramoškaitės, LaMaistas.lt redakcijai

Purūs, minkštutėliai ir labai skanūs blyneliai. Jei norite išvengti papildomų riebalų, kepkite orkaitėje. Į blynelių tešlą papildomai galite įmaišyti lašišos,  mėgstamų žalumynų. Kvietinius miltus galima keisti ruginiais, avižiniais ar kitokiais. Ragaukite su graikišku jogurtu. Skanaus!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Patiekalai dubenėliuose užkariauja pasaulį! Ir vaisių glotnučiai, ir košės, ir... lietuvių taip mėgstama varškė! Šį kartą naujame amplua - nesaldžiai, sočiai ir labai maitingai. Dubenėlis pilnas baltymų iš varškės, naudingų riebalų iš žuvies, ir skaidulinių medžiagų iš daržovių. Daržoves jam rinkitės kokias mėgstate ir kokių turite, skanaukite ir pirmyn į vasaros dieną!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka Valerijos Bieliakės, LaMaistas.lt redakcijai

Šios salotos puikios, kai šaldytuve nėra daugybės ingredientų. Jeigu neturite rūkyto kumpio, galima naudoti virtos ar keptos mėsos likučius, pvz., vištieną, liežuvį, ar ko turite. Jos labai skanios šiek tiek pikantiškos - su česnaku, o jei Jūs norite švelnesnio skonio, jo galite ir nedėti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Nors šis užkandis atrodo ypač puošniai ir dailiai, paruošti jį daug paprasčiau nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio! Įdarui galite rinktis savo mėgstamus ingredientus, o mes Jums norime parodyti tradicinį, daugelio mėgstamą derinį. Galima naudoti jau virtas šaldytas krevetes, kurias pakaks atitirpinti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos Dovilės Ramoškaitės LaMaistas.lt redakcijai

Varškės tinginio variacijų yra begalės, bet ši yra viena mūsų pačių mėgstamiausių. Jogurtas ir vyšnios suteikia gaivos, migdolai ir vanilė - skonio intrigos, o saldumo kiekį recepte drąsiai galite koreguoti savo nuožiūra mažindami cukraus kiekį. Vyšnios tinka ir šaldytos bei, žinoma, tinka ir kitokios uogos, tiek šaldytos, tiek šviežios, taip pat švieži ar konservuoti vaisiai, pvz., persimonai, persikai, mandarinai, mangai. 

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Tinginys su šviežiomis vyšniomis, nuotrauka Dovilės Ramoškaitės, LaMaistas.lt redakcijai

Gaivus, nesudėtingai paruošiamas ir labai skanus desertas su braškėmis (bet tinka  jį ruošti ir su kitomis uogomis). Jogurtą galima rinktis tiek geriamą vanilinį (jau saldintą), tiek puikiai tiks ir natūralus (tuomet papildomai pagal skonį pasaldinkite) ar miško uogų, ar kitokio mėgiamo skonio.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Vakarienė greičiau nei per pusvalandį! Maistingas, skanus ir greitai paruošiamas. Labai skanu tiekti su ryžiais, bulvytėmis ar šviežios duonos riekele, kurią gardu mirkyti į padažą.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka Valerijos Bieliakės, LaMaistas.lt redakcijai

Sveika, greita ir labai skanu! Pomidorų galima visai nedėti, pakeisti juos rūkyta ar sūdyta lašiša, pabarstyti fetos sūrio, žalumynų - skonių improvizacijų tiesiog daugybė. O taip pat ir galima paruošti sočiau - gardinti jau minėta lašiša, virtais kiaušiniais ar virtos vištienos gabalėliais.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Taip, tai nėra tikri sušiai, bet vasarą šie agurkų apgavikai džiugina ir dar kaip. Jie gaivūs, greitai paruošiami ir tikrai labai skanūs! Jei nevalgote pieno produktų, kreminį sūrį keiskite avokadu ar humusu, o jeigu norisi veganiškai - vietoje lašišos puikiai tiks tofu gabalėlis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Traškūs išorėje, minkšti viduje - labai skanūs brokolių ir sūrio kąsneliai. Mums jie labai gardūs tiek kaip garnyras, tiek kaip užkandis. Beje, skanūs ir atvėsę!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka LaMaistas.lt redakcijos

Vasariškai ryškus, gaivus ir skanus užkandis - cukinijų suktinukai. Paruošimui nereikės nei daug laiko, nei įmantrių ingredientų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka Dovilės Ramoškaitės, LaMaistas.lt redakcijai

Akimirksniu paruošiamas ir labai skanus kefyro kokteiliukas mažiems ir dideliems. Tokį puiku ruošti vasarą atsigaivinti - jis sveikas ir labai skanus! Kefyras naudingas virškinimui, o kur dar gaivios uogytės!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Gaivios, maistingos ir be majonezo - labai skanu lengviems pietums ar vakarienei. Beje, šias salotas galima paversti visai kitokiomis, pakeitus vos vieną ingredientą - jos bus labai skanios ir su rūkyta vištiena vietoje tuno.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Gaivus ir labai greitai paruošiamas kreminio sūrio desertas. Avietės čia tinka tobulai, bet galite ruošti ir su šilauogėmis, mėlynėmis, braškėmis ar konservuotais mėgstamais vaisiais, pvz. persikais, mandarinais, mangais ar kitais. Saldumo kiekį drąsiai koreguokite pagal savo skonį.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Cezario salotas dažniausiai renkamės lengviems pietums ar vakarienei, nes paruošti neužtrunka, o jų skonis puikus. Gaivios, gardžios ir su puikiu padažu!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos Dovilės Ramoškaitės LaMaistas.lt redakcijai

Stir fry yra kinų išpopuliarintas maisto gamybos metodas, kai produktai greitai kepami gerai įkaitintame aliejuje gilioje wok keptuvėje. Stir fry patiekalą dažniausiai sudaro baltymingi produktai ir daržovės, kartais ir kruopos arba makaronai. Tai puikiai mūsų virtuvėje pritaikomas maistingas patiekalas, kurį drąsiai galime pagaminti ir be wok keptuvės su mums gerai pažįstamais produktais.

Receptą rasite čia.

Kremiška ir vasariškai gaivi sriuba, kurią paruošti reikės vos kelių minučių - sutrinsite kelis ingredientus ir jau galima ragauti. Ruošti tinka su kefyru ar natūraliu jogurtu, o norintiems varianto be pieno produktų, rekomenduojame rinktis riebesnį kokosų pieną ir jį perpus maišyti su vandeniu - labai skanu.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Poke bowls’us - itin madingas patiekalas, prieš ragaujant kviečiantis jį nufotografuoti. Tai dubenėlis, kurio pagrindą sudaro ryžiai, o ant viršaus patiekiama daug spalvotų daržovių ir vaisių bei marinuota žuvis. Originalus receptas gaminamas su marinuotu tunu, tačiau šiandien, kai receptas taip išpopuliarėjo, yra daugybė pačių įvairiausių variacijų - su marinuota lašiša, keptomis jūros gėrybėmis, o veganiška versija dažnai gaminama ir su tofu.

Receptą rasite čia.

Greitai paruošiamos, traškios ir labai labai skanios kopūstų salotos - puikus garnyras prie kotletų, šašlykų ar tiesiog su bulvytėmis.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Greitas paruošiamas, sotus ir labai skanus brokolių ir avinžirnių stir-fry veganiškai. Skanu su ryžiais ar tiesiog duonos riekele! Papildomai sūdyti nebūtina, nes sūrumo užtenka iš sojos padažo, bet jei norisi sūriau - papildomai galite pasūdyti.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos Valerijos Bieliakės, LaMaistas.lt redakcijai

Minkštas, purus, su kiekvienu kąsneliu burnoje tirpstantis varškės apkepas, kuriam nereikia vargti su manų brinkinimu! O ir nereikia naudoti papildomo cukraus! Na, nebent truputį vanilinio - dėl kvapo. Apkepui tinka bolivinės balandos, grikiai, ryžiai ar soros.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Super gaivios, super vasariškos, super spalvingos salotos! Rubiko kubikas lėkštėje? O jau koks skanus! Ingredientus galite koreguoti ir pagal skonį, svarbiausia čia - vasaros gaiva ir patiekimas, kuris neleis nuo vaišių atplėšti akių nei mažiems, nei dideliems!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos Dovilės Ramoškaitės, LaMaistas.lt redakcijai

Sūrio pyragas ir pieno kokteilis vienoje stiklinėje - tobulas desertas visiems smaližiams! Mes ruošėme su avietėmis, bet labai skanu ir su kitokiomis uogomis ar vaisiais.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotraukos Dovilės Ramoškaitės, LaMaistas.lt redakcijai

Reikės vos kelių ingredientų, visai nedaug paruošimo, o sumuštinukai, pagardinti šia užtepėle, nušvis naujais skoniais. Tinka patiekti ir kaip pagardą prie nesaldžių blynų, pvz., bulvinių.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ LaMaistas.lt

Šis kokteilis yra vienas mūsų mėgstamiausių. Puikiai tika ir kaip sveikesnis desertas, ir kaip greiti be galo gardūs pusryčiai. Mangai ir kokosų pienas suteikia kremiškumo, o braškės - gaivos. Žinoma, puikiai tinka ir kitokios uogos!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka LaMaistas.lt redakcijos

Gaivios, šiek tiek aitrios, šiek tiek pikantiškos salotos. Mums jos labai patinka prie šašlykų, Kinijos virtuvės patiekalų ar tiesiog ryžių.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Sriuba gaivi, soti ir puikaus skonio, kuris nustebins kiekvieną. Agurkai suteikia papildomą rūgštelę, o krienai ir garstyčios - lengvą pikantiškumą ir aštrumą.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Video LaMaistas.lt redakcijos drauge su TV3

Sočios vištienos salotos su gaiviais mangų gabalėliais ir kremiškais avokadais - labai gardus derinys. Su lengvu aliejaus užpilu, tad galima mėgautis be sąžinės graužimo.

Receptą rasite čia.

Idėja labai greitai vakarienei! Cukinijų griežinėlius paruošti neužtruks, o iš lėkščių jie išgaruos dar greičiau. Minkšti ir sultingi viduje, su traškia plutele išorėje - tai nuostabus patiekalas tiek pagrindiniam valgymui, tiek užkandžiams.

Receptą rasite čia.

Azijos patiekalas lietuviškam skoniui! Greitai paruošimas ir labai gardus rezultatas. Patiekalą paruošite vienoje keptuvėje, todėl nereikės plauti kalno indų!

Receptą rasite čia.

Labai skanus, gaivus ir natūraliai saldus limonadas - puikus pasirinkimas karštą dieną. Galima rinktis vaisius kokius tik norite, puikiai tiks obuoliai, persikai, kriaušės ir kiti mėgstami.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Video LaMaistas.lt redakcijos drauge su TV3

Greitai paruošiami, pavasariškai gaivūs, bet sotūs ir maistingi sumuštinukai tobuliems pusryčiams!

Receptą rasite čia.

Lengva, greitai paruošiama ir labai skani sriuba. Šalta, su kefyru, bet ne šaltibarščiai - su cukinijomis ir agurkais! Tinka gardinti ne tik krapais, bet ir svogūnų laiškais ar kitais mėgstamais žalumynais.

Receptą rasite čia.

Labai sotūs, gardūs blyneliai, kuriuos galite paruošti net iš bulvių košės likučių! Pagardinti galite ne tik recepte nurodytomis, bet ir kitokiomis daržovėmis, o jei neturite sūrio - bus labai skanu ir be jo. Kad kepsneliai nesugertų riebalų, galima juos trumpai apkepti keptuvėje ir tuomet toliau kepti orkaitėje. Tiekti galite su jogurtu, grietine ar kitokiu padažu.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Labai gaivios, labai vasariškos salotos. Šviežias žiedinis kopūstas joms suteikia puikaus traškumo. O jeigu mėgstate pikantiškiau, į jas tinka įspausti skiltelę česnako. Jei norite sotesnių salotų, papildomai galima dėti rūkyto kumpio ar fermentinio sūrio.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Nuotrauka LaMaistas.lt redakcijos

Greitai paruošiamos, ypatingo skonio ir labai sočios salotos. Lašišą galima rinktis keptą, sūdytą ar rūkytą. Jei rinksitės sūdytą, salotų papildomai negardinkite druska.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Labai skanūs, visai nesudėtingai paruošiami ir gaivūs ledai be jokio pridėtinio cukraus! Gaminti galima į specialias formeles, pilti į vienkartines stiklines ir smeigti pagaliukus, o galima tiesiog stingdyti paprastoje formoje ir vėliau iš jos kabinti šaukštu! Kivius puikiai tinka perpus maišyti su bananais, tuomet nereikės jų papildomai saldinti medumi.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Tai tiesiog smulkintas žiedinis kopūstas, kuris dėl savo neutralaus skonio ir birios tekstūros vadinamas “ryžiais” ir  gali sėkmingai pakeisti tradicinius ryžius įvairiuose patiekaluose - nuo Azijos iki Meksikos virtuvių. Tai labai gardus ir paprastas būdas be didelių pastangų suvartoti daugiau daržovių, o patiekalą paversti sveikesniu ir lengvesniu.

Receptą rasite čia.

Labai skanūs , minkšti viduje, traškūs išorėje, skanutėliai avinžirnių kepsneliai - tiks ir veganams, nes ruošiami be augalinės kilmės produktų. Galima rinktis ir kukurūzų ar kitokius beglitimius miltus, tik tuomet gali reikėti šiek tiek koreguoti jų kiekį. Be to, daržoves galite rinktis ne tik siūlomas recepte, bet ir kitokias mėgstamas.

Receptą rasite čia.

Lengvas ir gaivus, pasakiškai skanus kefyro želė desertas smaližiams! Ruošti tinka su braškėmis, avietėmis ar mėlynėmis, šviežių ar konservuotų vaisių gabaliukais, pvz., persikais, slyvomis ar kitomis. Kiekvienas kąsnelis su malonumu sutirpsta burnoje.

Receptą rasite čia.

Braškių ir balzaminio padažo derinys yra klasika visame savo vasariškame gražume. Šios salotos gaivios, sočios ir žavingai atroančios - idealus pasirinkimas vakarienei ar kai norisi įdomesnio garnyro prie pagrindinio patiekalo. Nors derinys su feta yra tobulas, jeigu norite be pieno produktų, fetos sūrį drasiai keiskite prinokusiu kubeliais pjaustytu avokadu - išbandyta. Kitais ingredientais irgi improvizuokite drąsiai. Tik visada palikite braškes (pirmosios jau pasirodo!), balzaminį padažą ir žiupsnelį šviežiai grūstų pipirų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Ledų kokteilis irgi gali būti sveikas! Ir tam visiškai nereikia aukoti skonio. Šis receptas yra puikus savo paprastumu. Uogos šiam receptui tinka pačios įvairiausios - braškės, vyšnios, mėlynės, šilauogės, avietės, juodieji serbentai ar kitokios mėgstamos. Jeigu šio kokteilio norite dar sotesnio ir tirštesnio, augalinį pieną jame galite pakeisti graikišku jogurtu.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Pyragas nėra pernelyg saldus ir puikiai atgaivina! Pagaminti nesudėtinga, o skoniai vilioja paragauti. Braškes galite keisti kitokiomis mėgstamomis uogomis, o želė skonį rinktis atitinkamai.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Liucija

Sotūs, maistingi ir labai paprastai pagaminami brokolių, sūrio ir kiaušinių keksiukai. Skanūs ir karšti, ir atvėsę. Skoniu primena frittatą. Puikiai tinka pusryčiams ar kaip užkandis į pietų ar iškylos dėžutę. Jeigu norite gaivesnių keksiukų, dėkite perpus mažiau kiaušinių ir daugiau nevandeningų daržovių, pvz., prokolių, smidrų, stambiai tarkuotų morkų ar saldžiųjų bulvių, arba apkepintų vandeningesnių daržovių, pvz., svogūnų, paprikų.

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ Dovilė, BeDietu.lt

Traškios, gaivios, bet ir sočios salotos su kumpiu. Galima gardinti majonezu ar, sveikesniam variantui, rekomenduojame gardinti graikišku jogurtu, sumaišytu su trupučiu garstyčių!

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Gaivūs, labai skanūs ir maistingi ledai! Jiems tereikės dviejų ingredientų ir jokio pridėtinio cukraus. Vietoje ananasų taip pat galite naudoti uogas ar vaisius (ypač skanu su mangais ar persikais).

Receptą rasite čia.
Nuotrauka Ⓒ @Shutterstock

Sočios, bet neapsunkinančios, sveikos ir maistingos, neapsakomo skanumo salotos. Salotų pagrindas – maistingoji bolivinė balanda. Neišsigąskite ilgo ingredientų sąrašo, viskas labai paprasta. Salotų pagrindas – kruopos, daržovės, feta, jogurto padažas. Visus kitus priedus galite varijuoti pagal savo šaldytuvo turinį arba pomėgius!

Receptą rasite čia.

Labai paprastai paruošiamas, bet nepaprastai skanus patiekalas - jokių įmantrių imgredientų, nedaug laiko virtuvėje ir nuostabus troškinys paruoštas! Taip paruošta vištiena su morkomis patiks ir mažiems, ir dideliems.

Receptą rasite čia.

Greitai pagaminamas, sveikuoliškas ir ypatingai skanus patiekalas. Svarbu neperkepti, kad brokolių gabaliukai išliktų traškūs. Puikiai atstoja įprastus garnyrus - bulvių košę ar tradicinius ryžius arba gali būti lengvu pagrindiniu patiekalu. Patiekiant tinka pabarstyti sezamo sėklų ir apšlakstyti žaliosios citrinos sultimis.

Receptą rasite čia.
LaMaistas.lt
Rašyti komentarą
Komentarai
Ką dabar gaminame:
viskas
valgome sveikiau!
karšti patiekalai
pyragai, kepiniai
salotos, mišrainės
grilio patiekalai
Daugiau
Kraunama...
Populiariausi receptai
Kontaktai

Turinio klausimais rašykite:

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

Reklama

Reklamos klausimais rašykite

[email protected]

(darbo laikas nuo 8 iki 17 val.)

All Media Digital